fbpx

Kontakt

Bukowiecka 92,
03-893 Warszawa

kontakt@taxtrack.pl
784591066

Follow Us

REGULAMIN KORZYSTANIA Z APLIKACJI

Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do wszystkich umów na korzystanie z Aplikacji zawartych pomiędzy Klientami a Operatorem. Akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu przez Klienta jest koniecznym warunkiem zawarcia umowy na korzystanie z Aplikacji.

1. Definicje

  1. Aplikacja – stworzony przez Operatora program informatyczny występujący pod nazwą handlową TaxTrack, do którego dostęp zapewniony jest przez przeglądarkę internetową umożliwiającą poprawne działanie i korzystanie z funkcjonalności oprogramowania, przeznaczony dla Klientów i wykorzystywany w celu wspomagania świadczenia usług związanych z prowadzeniem rachunkowości przez Klientów na rzecz osób trzecich
  2. Operator – S&S-media sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkach, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 33G lok. 32, 05-091 Ząbki, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000549498, NIP 1251631968, REGON 361122597.
  3. Dostęp – funkcja dająca możliwość zalogowania się do Aplikacji oraz wykonywania określonych czynności w Aplikacji przez jednego Użytkownika, w zależności od poziomu uprawnień przyznanych danemu Użytkownikowi przez Klienta.
  4. Użytkownik – osoba wskazana przez Klienta, będąca pracownikiem, zleceniobiorcą lub współpracownikiem Klienta, dla której Klient przeznaczył jeden Dostęp i określił poziom uprawnień umożliwiający wykonywanie określonych czynności w Aplikacji.
  5. Konto Klienta – utworzony w Aplikacji dla Klienta zbiór zasobów pod unikalną nazwą, w którym gromadzone są dane Klienta, dane kontrahentów Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Aplikacji. Na Koncie Klienta mogą pracować jedynie Użytkownicy.
  6. Plan Abonamentowy – określony w Umowie pakiet pozwalający na dostęp do poszczególnych funkcjonalności Aplikacji, w zależności od danego wariantu.
  7. Umowa – Umowa Subskrypcyjna zawarta pomiędzy Operatorem a Klientem w formie pisemnej lub dokumentowej, określająca zasady i warunki korzystania z Aplikacji przez Klienta.
  8. Klient – przedsiębiorca w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców, który spełnia warunki Regulaminu i dokonał Rejestracji, w wyniku której utworzone zostało dla niego Konto Klienta i tym samym uzyskał on dostęp do usług zapewnianych przez Aplikację na zasadach określonych w Regulaminie.
  9. Rejestracja – pierwsze logowanie dokonane przez Klienta na Koncie Klienta w Aplikacji.
  10. Subkonto – utworzone przez Klienta konto podporządkowane w Koncie Klienta dla danego kontrahenta Klienta, poprzez które kontrahent Klienta będzie miał dostęp do określonych funkcjonalności oferowanych w Aplikacji, w zależności od wybranego Planu Abonamentowego..

2. Warunki korzystania z Aplikacji

  1. Korzystanie z Aplikacji jest odpłatne, na zasadzie subskrypcji określonej ilości Dostępów na czas oznaczony w Umowie. Dla jednego Użytkownika wymagany jest jeden Dostęp. Klient dokonuje w Umowie wyboru spośród dostępnych wariantów rozliczeniowych.
  2. Warunki finansowe korzystania z Aplikacji określone zostały w Cenniku stanowiącym Załącznik do Umowy.
  3. Korzystanie z Aplikacji jest możliwe w ramach następujących Planów Abonamentowych:
    1. Plan Platinum;
    2. Plan Gold;
    3. Plan Silver;

    Opis zawartości funkcjonalności Aplikacji dostępnych w ramach poszczególnych Planów Abonamentowych zawarty jest w Umowie.

  4. W przypadku wyboru Planu Platinum, Klient posiada dostęp do funkcjonalności zarówno dla Planu Gold jak i Planu Silver. W przypadku wyboru Planu Gold, Klient posiada także dostęp do funkcjonalności dla Planu Silver.
  5. Klient ma prawo w każdym czasie dokonać podwyższenia Planu w ramach dostępnych Planów Abonamentowych. W przypadku korzystania z Planu Silver, Klient może zmienić swój Plan Abonamentowy do Planu Gold lub Planu Platinum. W przypadku korzystania z Planu Gold klient może zmienić swój Plan Abonamentowy do Planu Platinum.
  6. Podwyższenie Planu Abonamentowego jest możliwe od pierwszego dnia miesiąca następującego po złożeniu przez Klienta zapotrzebowania na podwyższenie Planu Abonamentowego, jeżeli zgłoszenie zapotrzebowania zostanie dokonane na co najmniej 7 dni przed końcem miesiąca. W przypadku niedotrzymania tego terminu możliwość podwyższenia Planu Abonamentowego od pierwszego dnia kolejnego miesiąca wymaga potwierdzenia przez Operatora.
  7. W przypadku podwyższenia Planu Abonamentowego Klient będzie zobowiązany:
    1. w przypadku wariantu płatności miesięcznej – od miesiąca, w którym dokonano podwyższenia Planu Abonamentowego, do zapłaty na rzecz Operatora wynagrodzenia stanowiącego iloczyn Dostępów oraz stawki za jeden Dostęp dla danego Planu Abonamentowego po podwyższeniu;
    2. w przypadku wariantu płatności rocznej – w miesiącu, w którym dokonano podwyższenia Planu Abonamentowego, dopłaty na rzecz Operatora kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy wartością zobowiązania za jeden Dostęp w podwyższonym Planie Abonamentowym a wartością zobowiązania za jeden Dostęp zapłaconą w dotychczasowym Planie Abonamentowym, pomnożonej przez ilość Dostępów, a następnie podzieloną przez 12 i pomnożoną przez liczbę miesięcy pozostałych do końca okresu subskrypcji określonego w Umowie.
  8. Powrót do niższego Planu Abonamentowego jest możliwy dopiero po upływie okresu subskrypcji określonego w Umowie.
  9. Ustalony Plan Abonamentowy obowiązuje dla wszystkich Dostępów jednocześnie. Nie jest możliwe posiadanie różnych Planów Abonamentowych dla Dostępów przypisanych do jednego Konta Klienta.
  10. Klient ma prawo w każdym czasie zwiększyć ilość Dostępów. Nowe Dostępy zostaną przyznane na czas do końca okresu subskrypcji określonego w Umowie. Przyznanie nowych Dostępów następuje odpłatnie, na zasadach określonych w Umowie dla dotychczasowych Dostępów, od początku kolejnego miesiąca po zgłoszeniu zapotrzebowania na nowe Dostępy. W przypadku wariantu płatności rocznej, w miesiącu w którym przyznano nowe Dostępy Klient zobowiązany będzie do dopłaty na rzecz Operatora kwoty stanowiącej wartość zobowiązania rocznego za jeden Dostęp w obowiązującym Klienta Planie Abonamentowym, podzielonej przez 12 i pomnożonej przez liczbę miesięcy pozostałych do końca okresu subskrypcji określonego w Umowie.
  11. Jeżeli dany Plan Abonamentowy przewiduje taką możliwość, Klient na prawo utworzyć w Koncie Klienta Subkonta. Dla utworzonego Subkonta nie jest wymagane wykupienie Dostępu.
  12. W ramach jednego Konta Klienta dostępne jest 200 GB przestrzeni dyskowej na potrzeby utrzymania Aplikacji, baz danych oraz retencji danych i dokumentów wprowadzonych do Aplikacji. Okres retencji dokumentów wprowadzonych do Aplikacji wynosi 4 miesiące od dnia ich wprowadzenia, chyba że Umowa określa inny okres retencji. Po upływie okresu retencji dokumenty wprowadzone do Aplikacji będą trwale usuwane. Klient odpowiedzialny jest za regularne importowanie dokumentów wprowadzonych do Aplikacji w celu ich zabezpieczenia.
  13. W trakcie Okresu Subskrypcji Klient ma możliwość samodzielnego zaimportowania danych z Aplikacji z modułów, które przewidują taką możliwość. Dane mogą zostać pobrane w formacie XLS lub PDF. W przypadku potrzeby pobrania danych w innym formacie niż XLS lub PDF, wymaga to uprzedniego uzgodnienia odrębnych warunków pomiędzy Klientem a Operatorem.

3. Warunki płatności

  1. Płatności za korzystanie z Aplikacji będą realizowane zgodnie z wariantem określonym w Umowie, na podstawie faktur wystawionych przez Operatora, w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury, przelewem na rachunek bankowy Operatora wskazany na fakturze.
  2. Klientowi nie przysługuje prawo potrącania kwot ewentualnych roszczeń lub wierzytelności z jakimikolwiek wierzytelnościami przysługującymi Operatorowi od Klienta.
  3. Klient nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Operatora, przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Operatora na osobę trzecią.
  4. W przypadku opóźnienia płatności, Operator ma prawo, bez konieczności kierowania odrębnego wezwania, żądać zapłaty odsetek w wysokości ustawowej za opóźnienie w transakcjach handlowych.
  5. W przypadku stwierdzenia opóźnień w dokonywaniu płatności, Operator może zawiesić Konto Klienta w Aplikacji oraz uzależnić odwieszenie Konta Klienta w Aplikacji od uregulowania wszystkich zaległych płatności wraz z należnymi odsetkami.
  6. Stawki za korzystanie z Aplikacji określone w Umowie będą w każdym roku waloryzowane zgodnie ze wzrostem średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, obwieszczonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za poprzedni rok kalendarzowy, z tym że w żadnym wypadku o nie mniej niż 3%. Stawki zostaną zwaloryzowane od początku miesiąca następującego po miesiącu, w którym opublikowany został wskaźnik inflacji. Podwyższenie kwoty wynagrodzenia w wyniku indeksacji nie będzie wymagało dodatkowego aneksu ani odrębnej umowy. Informacja o waloryzacji stawek zostanie udostępniona Klientowi na adres e-mail wskazany w Aplikacji jako adres kontaktowy.

4. Rejestracja w Aplikacji

  1. Aplikacja korzysta z technologii cloud computing (tzw. chmura) i zapewnia Użytkownikom stały dostęp do danych zgromadzonych w ramach Aplikacji za pośrednictwem urządzeń, które posiadają dostęp do sieci Internet, przeglądarkę internetową i spełniają wymagania techniczne korzystania z Aplikacji.
  2. W celu przeprowadzenia prawidłowej Rejestracji Klient lub osoba reprezentująca Klienta zobowiązana jest wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie adresu aktywnego e-mail oraz hasła. Dane, o których mowa w zdaniu pierwszym służyć będą do logowania się do Aplikacji.
  3. Po przeprowadzeniu prawidłowej Rejestracji Operator utworzy dla Klienta, w ciągu 3 dni roboczych, Konto Klienta przypisane do wskazanego w Rejestracji adresu e-mail.
  4. W przypadku zaistnienia zmian w Koncie Klienta, w tym zmian w danych Klienta, jest on zobowiązany do ich aktualizacji za pośrednictwem Aplikacji.
  5. Operator nie udostępnia jakichkolwiek danych do logowania osobom trzecim.
  6. Klient zobowiązany jest do zapewnienia należytej ochrony hasła dostępu do swojego Konta Klienta przed ujawnieniem i użyciem go przez osoby trzecie. Klient udostępniając dane do logowania osobom trzecim, a tym samym udostępniając informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, działa na własne ryzyko.
  7. Korespondencja z Klientem odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego przez Klienta w Koncie Klienta. Operator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wskazanie danych adresowych przez Klienta lub brak ich niezwłocznej aktualizacji w przypadku zmiany. Korespondencja wysłana do Klienta na wskazany przez niego adres mailowy uznaje się za doręczoną z chwilą jej wysłania.
  8. W czasie trwania Umowy mogą wystąpić aktualizacje Aplikacji, o których Operator będzie informowało Klienta drogą elektroniczną na wskazany w Umowie adres mailowy.
  9. Klient może w dowolnym momencie usunąć Konto Klienta w Aplikacji. W następstwie usunięcia Konta Klienta usunięte zostaną wszystkie bazy danych, dane oraz dokumenty wprowadzone przez Klienta, przez Użytkowników działających z ramienia Klienta lub przez kontrahentów Klienta, zgromadzone w Aplikacji w ramach jego Konta Klienta. Usunięcie Konta Klienta nie skutkuje rozwiązaniem Umowy i nie uprawnia do żądania zwrotu zapłaconych kwot w jakiejkolwiek części, z uwagi na dostępność Aplikacji dla Klienta przez czas na jaki Umowa została zawarta (okres subskrypcji).
  10. By móc korzystać z Aplikacji Klient musi mieć zapewniony dostęp do sieci Internet. Dostęp do Aplikacji wymaga ponadto korzystania z przeglądarki internetowej umożliwiającej poprawne działanie i korzystanie z funkcjonalności Aplikacji. Preferowaną przeglądarką internetową jest Google Chrome (aktualna wersja). Operator nie gwarantuje poprawności działania wszystkich funkcjonalności Aplikacji przy wykorzystaniu innych przeglądarek internetowych. Koszty dostępu do sieci Internet oraz zapewnienia właściwej przeglądarki internetowej są zależne od dostawców tych rozwiązań i leżą po stronie Klienta.
  11. Operator zastrzega sobie możliwość czasowego lub bezterminowego zablokowania Konta Klienta w Aplikacji, w przypadku stwierdzenia istnienia zagrożenia Konta Klienta, danych zgromadzonych w ramach Konta Klienta lub wykryciu nieuprawnionego lub podejrzanego ruchu na Koncie Klienta. Operator może uzależnić odblokowanie Konta Klienta od podjęcia przez Klienta czynności polegających na zmianie danych, w tym zmianie hasła do Konta Klienta.

5. Zasady korzystania z Aplikacji

  1. Klient oraz Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z jej przeznaczeniem, obowiązującym prawem oraz zasadami współżycia społecznego. Zabronione jest korzystanie z Aplikacji w sposób naruszający prawo, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Operatora.
  2. Klient oraz Użytkownicy zobowiązani są korzystać z Aplikacji w sposób nie zakłócający jej funkcjonowania.
  3. Podczas korzystania z Aplikacji nie wolno w szczególności:
    1. wykorzystywać Aplikacji do jakichkolwiek nielegalnych lub innych celów, które są uznane za zabronione przez jakiekolwiek przepisy prawa;
    2. naruszać patentów, znaków towarowych, tajemnic handlowych, praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej lub innych praw jakiejkolwiek innej osoby;
    3. promować lub utrzymywać jakąkolwiek działalność niezgodną z prawem lub popierać, promować lub pomagać w popełnieniu jakiegokolwiek czynu niezgodnego z prawem;
    4. dopuszczać do zainfekowania Aplikacji jakimkolwiek złośliwym oprogramowaniem.
  4. Wszelkie informacje przekazywane do Operatora w ramach korzystania z Aplikacji, nie mogą być sprzeczne z prawem, ani nie mogą naruszać praw osób trzecich.
  5. Klient oraz Użytkownicy w celu zachowania bezpieczeństwa swoich danych zobowiązani są do używania bezpiecznego hasła oraz jego nieujawniania podmiotom nieupoważnionym.
  6. Wszelkie możliwe naruszenia bezpieczeństwa powinny być zgłaszane w trybie pilnym na [administrator@taxtrack.pl].

6. Zasady udostępnienia Aplikacji

  1. W ramach usług związanych z udostępnieniem Aplikacji Operator zobowiązuje się do:
    1. prowadzenia prac rozwojowych oraz aktualizacji oprogramowania Aplikacji;
    2. dostosowywania Aplikacji do nowych wymogów przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, dotyczących bezpośrednio obszaru usług związanych z prowadzeniem rachunkowości przez Klientów na rzecz ich kontrahentów;
    3. administrowania serwerem, na którym zainstalowana jest Aplikacja;
    4. usuwania ewentualnych błędów i usterek Aplikacji, wykrytych samodzielnie przez Operatora lub zgłoszonych do Operatora przez podmioty korzystające z Aplikacji.
  2. W przypadku niektórych aktualizacji Aplikacji lub z przyczyn serwisowych może zaistnieć konieczność zastosowania przerwy technicznej w dostępie do Aplikacji. Operator będzie informował Klienta o planowych przerwach technicznych ze stosownym wyprzedzeniem, poprzez przesyłanie wiadomości e-mail na adres wskazany w Koncie Klienta oraz poprzez powiadomienia w Aplikacji.
  3. Operator zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Klienta o każdym żądaniu dostępu do jego danych wystosowanym przez prokuraturę, sąd lub inne uprawnione organy państwowe. Postanowienia zdania poprzedniego nie stosuje się wówczas, gdy poinformowanie Klienta nie jest dopuszczalne na gruncie bezwzględnie wiążących przepisów prawa
  4. Aplikacja podlega stałemu rozwijaniu i udoskonalaniu ze strony Operatora. Operator jest uprawniony do dokonywania w szczególności zmian w funkcjonalnościach Aplikacji, w tym do rozbudowywania Aplikacji o nowe funkcje, narzędzia i rozwiązania, a także do dostosowywania Aplikacji do wymogów powszechnie obowiązującego prawa, nowych standardów technologicznych, wprowadzania modyfikacji organizacyjnych w działaniu Aplikacji oraz usuwania zidentyfikowanych niedogodności dla Klientów lub zagrożeń dla Klientów lub ich danych.

7. Odpowiedzialność

  1. Klient ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania wszystkich swoich Użytkowników, jak za swoje własne działania i zaniechania.
  2. Niewywiązywanie się lub nienależyte wykonanie przez Klienta z obowiązków określonych w Regulaminie zwalnia Operatora z odpowiedzialności za wynikłą z tego tytułu szkodę.
  3. Operator nie bada, ani nie bierze odpowiedzialności za działania podejmowane przez Klienta lub Użytkowników w ramach Aplikacji, w szczególności za autentyczność dostarczonych dokumentów i nie odpowiada za nieprawidłowości wynikające z nierzetelnych lub niezgodnych ze stanem faktycznym informacji dostarczonych przez Klienta.
  4. Operator odpowiada wyłącznie za straty wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania swoich obowiązków umownych wyrządzone z winy Operatora i w związku z ich wykonywaniem. Operator nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody następcze lub pośrednie, ani utracone korzyści.
  5. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkodę w takim zakresie, w jakim Klient lub inny podmiot przyczyniły się do jej powstania lub zwiększenia.
  6. Odpowiedzialność Operatora wobec Klienta za straty ograniczona jest do kwoty stanowiącej równowartość wynagrodzenia zapłaconego przez Klienta na rzecz Operatora w związku z korzystaniem z Aplikacji w danym okresie subskrypcji określonym w Umowie, w którym doszło do zdarzenia powodującego szkodę, za którą odpowiedzialny jest Operator.
  7. Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu świadczonych usług oraz w związku z Aplikacją wobec osób innych niż Klient, chyba że wyrazi na to pisemną zgodę.
  8. Operator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie błędy, które wynikły lub mogły wyniknąć z nieuprawnionego działania osób trzecich dokonanego bez wiedzy lub zgody Operatora, w szczególności działań o charakterze hackerskim lub terrorystycznym.
  9. Operator nie odpowiada za nieprawidłowe działanie urządzeń Klienta skutkujące brakiem możliwości korzystania z Aplikacji, jak również za skutki nieprzestrzegania przez Klienta wymogów technicznych.
  10. Operator podejmuje starania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Aplikacji pod względem technicznym. Operator nie gwarantuje Klientowi ciągłej (nieprzerwanej, bezawaryjnej) pracy Aplikacji.
  11. W przypadku, gdy Aplikacja dla wykonania określonych zadań/operacji łączy się programem, serwerem, aplikacją lub bazą danych należącą do innych dostawców, w szczególności programem, serwerem, aplikacją lub bazą danych zapewnianych przez administrację publiczną, Operator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie nieprawidłowości lub ograniczenia leżące po stronie tych dostawców lub oferowanych przez nich rozwiązań informatycznych.
  12. Aplikacja umożliwia Klientowi dodawanie i przesyłanie informacji, tekstu, grafiki, dokumentów lub innych materiałów, które pozostają własnością Klienta. Klient oświadcza, że posiada odpowiednie uprawnienia i zgody do umieszczania w Aplikacji danych i dokumentów. Operator nie ponosi odpowiedzialności za zakres i treść informacji i danych umieszczanych w Aplikacji przez Klienta.

8. Obowiązywanie Umowy

  1. Możliwość korzystania z Aplikacji udostępniana jest na czas określony wskazany w Umowie, stanowiący okres subskrypcji.
  2. Po upływie pierwotnego okresu subskrypcji Umowa ulega automatycznemu przedłużeniu na okres kolejnych 12 miesięcy, chyba że na co najmniej 30 dni przed upływem okresu subskrypcji którakolwiek ze Stron wyrazi brak woli przedłużenia obowiązywania Umowy. Powyższy mechanizm ma zastosowanie wielokrotnie, co oznacza, iż Umowa będzie podlegała przedłużeniu na kolejne 12-miesięczne okresy więcej niż raz.
  3. Operator może rozwiązać Umowę niezależnie od czasu na jaki została zawarta bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku, gdy Klient rażąco narusza postanowienia Umowy lub Regulaminu lub Klient opóźnia się z płatnością powyżej 14 dni. Rozwiązanie w powyższym trybie powinno być złożone na piśmie lub poprzez e-mail na adres wskazany przez Klienta w Koncie Klienta. Rozwiązanie Umowy w tym trybie nie uchybia możliwości dochodzenia odszkodowania przez Operatora, w związku z rozwiązaniem Umowy przed terminem.
  4. Niezależnie od okresu obowiązywania Umowy wygasa ona na skutek zaprzestania wykonywania przez Klienta działalności gospodarczej, jej likwidacji, ogłoszenia przez Klienta upadłości, czy w razie śmierci Klienta będącego osobą fizyczną, chyba że ustanowiony został zarząd sukcesyjny.

9. Prawo własności intelektualnej

  1. Wszelkie materiały dotyczące Aplikacji, w tym przede wszystkim grafika i jej elementy, znaki towarowe, kody źródłowe, rozwiązania techniczne oraz inne informacje dostępne w Aplikacji, stanowią przedmiot praw wyłącznych Operatora.
  2. Wskazane w ust. 1 powyżej elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ochrony prawnej.
  3. Pobieranie, wykorzystywanie lub rozpowszechnianie materiałów w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach Aplikacji wymaga każdorazowo zgody Operatora.
  4. Aplikacja udostępniana jest Klientowi w formule SaaS (Software as a Service — tj. oprogramowanie jako usługa). Korzystanie z Aplikacji nie wymaga dodatkowej zgody Operatora w postaci licencji lub przeniesienia autorskich praw majątkowych. Klient może korzystać z Aplikacji i utworów zawartych w Aplikacji wyłącznie w ramach i w czasie obowiązywania Umowy.
  5. Zabronione jest:
    1. zwielokrotnianie programu komputerowego dostępnego w ramach Aplikacji;
    2. badanie i testowanie funkcjonowania Aplikacji w celu poznania ich idei i zasad działania;
    3. niezależna modyfikacja programistyczna Aplikacji;
    4. izolowanie składników Aplikacji, a także ich modyfikowanie, dekompilowanie i deasemblowanie w dowolny sposób oraz używanie ich w oderwaniu od Aplikacji;
    5. uzyskiwanie informacji, innych niż od Operatora, na temat wewnętrznej struktury lub zasad działania Aplikacji;
    6. opublikowanie Aplikacji;
    7. inne niż publikowanie udostępniania Aplikacji osobom trzecim, w tym wynajmowanie, dzierżawienie, użyczanie lub przekazywanie, w szczególności kopiowanie Aplikacji;
    8. korzystanie z Aplikacji niezgodnie z Regulaminem, w tym w wyniku podjęcia działań zabronionych przez Regulamin lub obowiązujące przepisy prawa.
  6. Naruszenie przez Klienta lub Użytkownika zasad określonych w ust. 5 powyżej uprawnia Operatora do rozwiązania Umowy i zamknięcia Konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym.

10. Reklamacje i pomoc techniczna

  1. Klient może złożyć reklamację na błędy Aplikacji w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@taxtrack.pl. Treść reklamacji winna zawierać co najmniej: datę wystąpienia błędu Aplikacji i szczegółowy opis zgłaszanych zastrzeżeń.
  2. Operator rozpoznaje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
  3. Zgłoszenie przez Klienta reklamacji po upływie 60 dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji, zwalnia Operatora od rozpoznania reklamacji.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres mailowy Klienta wskazany w Koncie Klienta.
  5. Przy zawarciu Umowy Klientowi przekazywana jest instrukcja korzystania z Aplikacji, która jest również dostępna na stronie internetowej Operatora.
  6. W przypadku, gdy Klient zawrze z Operatorem odrębną umowę wsparcia technicznego, Operator zapewni Klientowi dodatkowe usługi pomocy technicznej na zasadach opisanych w tej umowie.

11. Właściwość prawa

  1. Celem uniknięcia wątpliwości ustala się, że każdorazowym miejscem wykonania usług, wynikających z Umowy lub objętych Regulaminem, jest siedziba Operatora.
  2. Umowa oraz niniejszy Regulamin podlegają prawu polskiemu. W sprawach nieuregulowanych w Umowie lub Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  3. W razie sprzeczności treści Umowy z Regulaminem Strony są związane Umową.
  4. Wszelkie spory powstałe na gruncie Umowy podlegać będą rozstrzygnięciu przez sąd powszechny miejscowo właściwy dla siedziby Operatora.

12. Zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2023 roku.
  2. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, co może czynić według własnego uznania w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu nie stanowi zmiany Umowy.
  3. O zmianie Regulaminu Operator z wyprzedzeniem informuje Klienta, na co najmniej 30 dni przed wejściem w życie zmiany Regulaminu, poprzez wysłanie informacji e-mail na adres wskazany w Koncie Klienta.
  4. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w dniu w nim wskazanym i udostępniany jest Klientowi elektronicznie, w tym poprzez jego opublikowanie na stronie internetowej Operatora.